بازار درمانی یا بازاریابی چیست؟ مجموعه ای از فعالیت های زنجیره ای و برنامه ریزی شده برای دفع ویروس ها و آفاتی که تجارت ما ، بازار سلامت ، بیماری هایی از جمله: ظهور کدورت و طرز فکر اشتباه یا مصرف کننده مناسب ، برای کالاها یا خدمات ما را آزار داده است.

تجارت خود را تغییر دهید روش را در ارائه محصول و خدمات تغییر دهید یا تغییر دهید تولید را به صورت كیفی یا كمی تغییر دهید چرخه تولید ، از پیش تولید به بازار مصرف تغییر یا تغییر نام تجاری و نحوه تبلیغات و بازاریابی و. . . .
چرا بازار درمانی؟ امروزه بیشتر مشاغل ، اعم از تولیدکننده یا ارائه دهنده خدمات یا توزیع کننده محصولات ، بیش از بازاریابی به مراقبت های بهداشتی نیاز دارند. در مواقع بحران و تحریم ها ، تعداد زیادی از مشاغل مجبور به اتخاذ روش های غلط و عجولانه برای بقا هستند و این همان چیزی است که اکثر تولیدکنندگان یا ارائه دهندگان خدمات را آزار داده است.
این به طور خودکار بر عملکرد همه گروه های تجاری مانند شرکت ها ، کارخانه های تولیدی و حتی مشاغل کوچک محلی تأثیر می گذارد. ذهنیت های بحث برانگیز و ناآرام مصرف کننده و عدم اعتماد به محصول مربوطه ، گرایش مصرف کننده به بازارهای ناشناخته و دور از چشم مدیران شرکت های تولیدی یا خدماتی ، آشفتگی بازار ، عدم امنیت فروش و نبود استراتژی عملی و م effectiveثر ، رویکرد به زندگی دلالی و آشفتگی اقتصاد فردی و اجتماعی از جمله مشکلاتی است که مشاغل در این شرایط با آن روبرو هستند (بحران ها و تحریم ها). الان باید چیکار کنیم؟ پاسخ واضح است: ابتدا بازار درمانی و سپس بازاریابی. در هر مشاغل ، حجم خدمات یا کالاها و همچنین نوع این محصولات و سابقه فعالیت تجاری بازار پزشکی متفاوت است ، اما بدیهی است که صاحبان مشاغل باید تمایل به معاشرت با تجارت خود داشته باشند.
در این متن سعی شده است موضوعات را به شکلی خلاقانه مطرح کنیم تا ذهن شنونده بتواند ارتباط بهتری با آن برقرار کند. هدف ما از ایجاد ارتباط بین اصطلاحات تجاری و پزشکی شما این است که شما می توانید تجارت خود را به عنوان یک شخص در نظر بگیرید. ، شخصی که گاه به استراحت ، تفریح ، یادگیری و حتی درمان نیاز دارد. وقتی مشاغل ما دچار مشکل است ، آیا می توانیم عملکردمان را با نقص مواجه کنیم؟ بله ، این پاسخ روشن است. تفکر و نحوه عملکرد ما نیاز به درمان دارد. شخصی که تجارت شما را مدیریت ، موفقیت یا شکست می یابد ، شما هستید. این تفکر ماست که نیاز به تفریح ، استراحت ، گاهی فعالیت بیشتر ، یادگیری یا بهبودی دارد. بنابراین شغل شما یک شخص است و آن شخص شما هستید.
تفکر و نحوه عملکرد ما نیاز به درمان دارد. شخصی که تجارت شما را مدیریت ، موفقیت یا شکست می یابد ، شما هستید. این تفکر ماست که نیاز به تفریح ، استراحت ، گاهی فعالیت بیشتر ، یادگیری یا بهبودی دارد. بنابراین شغل شما یک شخص است و آن شخص شما هستید. در بخش بازاریابی پزشکی ، ما سعی کردیم تجارت خود را به عنوان یک شخص در نظر بگیریم و با این نگرش به مسائل و مشکلات آن نگاه کنیم. شما قلب ، مغز ، چشم ها و گوش های تجارت خود هستید. سلامت این چهار ستون باعث سلامت تجارت شما می شود. سلامتی یعنی درست فکر کردن ، خوب دیدن و شنیدن کامل. برای بهبود سلامت تجارت خود چه اقداماتی انجام داده اید؟ هر انسانی باید از ابتلا به انواع بیماریهایی که در زمان وقوع درمان آنها دشوار است جلوگیری شود و برای این امر باید واکسینه شود. تجارت شما نیز نیاز به واکسیناسیون دارد.